Körlektion

Nu sitter jag på skolan och väntar på att klockan ska bli 10 för då ska jag ner på körskolan och ha min första körlektion... Jag är sjukt nervös men jag tror att det kommer gå bra. Efter körlektionen ska jag på skolan och käka sen blir det danslektion och sen direkt ner på Dawes och ha 4 lektioner i rad. Kom och dansa för mig, jag har disco, street och commercial ikväll, det kommer bli sjukt roligt. Bara det att jag har glömt att fixa låtarna till mobilen så jag har lite smått panik över det, men jag ska försöka fixa det på något annat sätt. Aja, vi hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Puss :o)

2012-01-24 @ 09:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!