Myskväll!

Eftersom jag ska upp halv fyra imorgon så blev det en kort myskväll ikväll, Emma,Elin och Leo kom hit och vi lagade tacogratäng. Sen efter maten hade lagt sig fyllde vi på med chips, dipp, popcorn och godis och en massa kortspelade. Riktigt mysig kväll måste jag säga, nu har dom tre åkt hem och jag har precis börjat packat till imorgon då jag ska på min första tävling som tränare istället för att träna själv. Fy fanken vad pepp jag är, Dawes ska ta hem hela skiten!!! 

Vi hörs imorgon när jag kommer hem från tävlingen.

Sitter på skolan

Jag var så trött igår så när jag kom hem gick jag och la mig på en gång. Nu sitter jag på skolan och har nyss slutat engelska c, vi sitter här och chillar och väntar på att det ska bli lunch. Ikväll ska vi käka och ha myskväll hos mig, myyyyys!


Håltimme

Jag har nyss slutat spanskan och nu har jag hål till halv elva, jag försöker fördriva tiden med bra musik och en kopp kaffe. Kanske ska skriva lite i min projektblogg så min handledare blir glad.



Så här ser jag ut idag


Ny tröja från BikBok.

Ont överallt!!

Min kropp är helt sjuk! Svanskotan känns bättre nu men eftersom jag hade så ont igår så gick jag och spände mig hela dagen då nu har jag jätteont i nacken istället...

Nu ligger jag i sängen och kollar på bad boys 2 och här har jag legat hela kvällen och degat. Imorgon början dagen med spanska klockan 8.

God natt!!


Ont i svanskotan

Igår på danslektionen på skolan så började jag få skitont i min svanskota jag kunde inte stå sitta eller ligga utan att det gjorde ont. Sen när jag kom ner på Dawes så tog jag en ipren och det blev bättre. Nu idag har jag inte alls lika ont som igår, fast det göra fortfarande ont när jag sitter ner..

Att jag alltid ska lyckas göra illa mig......

Dans hela tisdagen

Igår dansade jag hela dagen, först på morgonen hade jag, Elin, Amanda och Pontus lektion med ettorna. Jag lärde dom lite disco, det gick bra och det var skitroligt. Sen efter lunchen hade vi egen danslektion och efter den var det fyra timmar på dawes som gällde.

En riktigt jobbig dag ska jag säga er!


Balett på skolan igår!

Syster! <3

Min moster har varit nere i Stockholm och hälsat på Linnéa och hon hade med sig en liten present hem till mig från Linnéa, jag fick en scrub från Lush!


Tack Linnéa!

Nu har jag precis kollar klart på dom två första avsnitten av modelljakten och nu ska jag gå och lägga mig.
Godnatt

fun day!

Idag på skolan hade jag psykologi A och sen hade jag och Pontus dans, det var sjukt rolig lektion idag vi fick koreografera tillsammas och det gick asbra!

Nu har jag precis slängt i mig mat och ska snart springa till bussen och hänga på Dawes i tre timmar.

God morgon!

Jag klev upp tidigt idag så jag skulle hinna duscha, men nu märkte jag att jag klev upp lite för tidigt. Men det är ju skönt att slippa stessa nu har jag all tid i världen på mig.

Sitter och käkar frukost nu.

Myskväll!

Träningarna med alla tävlingsdansare idag var sjukt roliga, jag längtar verkligen till nästa helg och se hur det går för alla. Jag tror att det kommer gå riktigt bra!

Nu sitter jag här efter en riktigt god söndagsmiddag och väntar på Emma och Elin som ska komma hit och mysa med mig, vi ska väl kika på någon film eller bara mysa och snacka. Mamma har ju bakat paj så vi ska väl äta upp den också.


Dans

Nu drar jag ner på dawes och hänger där i fem timmar, vi hörs senare när jag kommer hem.


Trött

Vi hade det jättemysigt ikväll hos Jennifer och jag har så ont i magen efter allt onyttigt som vi smällde i oss. Nu ska jag snart gå och lägga mig eftersom jag ska upp och ha tävlingsdansarna imorgon, alla dessutom. Imorgon kväll kommer Emma och Elin hit och vi ska mysa och snacka en massa skit!


Jag vill ha värme nu!

Shopping med mamma!


Den här är jackan jag köpte i onsdags från H&M.

Skinnhandskar från Vero Moda.


Sminkborttagning och nagellack från Åhlens.


Skjorta, leggins och bandeau från Gina Tricot.

Bra kväll igår!

Jag har alltid lika roligt när jag festar med mina bästa, det blev inge krogen dock men kvällen funkade ändå. Nu kom jag nyss hem från stan jag och mamma har shoppat lite. Ikväll ska jag och resten av Fierce mysa gärnet hemma hos jennifer, blir nog riktigt trevligt.





Bilder på det jag köpt idag kommer snart!


Tagga Tagga Tagga UTGÅNG!

Nu sitter jag, Emma och Elin hos Elin och förar, senare ska vi till Ida och hänga där sen blir det O'learys!!!

Svullet öga

Min kropp är ju helt sjukt, körde bil hem från dansen igår skjutsade hem Emma och körde runt lite. Sen när jag var på väg hem kände jag att ögat började göra ont och jag trodde typ att jag hade fått en vagel eller något liknande. När jag ska gå och lägga mig har ögat börjat att tåra och typ glegga, så imorse satt en del av mitt öga ihop. Jag tror dock inte att det är ögoninflamation för det har slutat gjort ont idag, jag kanske bara hade något skärp som låg och störde. Aja, vi får se jag hoppas att det är bättre tills ikväll eftersom vi ska på o'learys!!! :D


Det ser mycket värre ut i verkligheten, jag ser ut som Quasimodo...

Dawes ♥

Nu ska jag snart springa till bussen och sen hänger jag på Dawes i tre timmar, det blir disco extreme hiphopraw och ADC!!!


Hemma

Idag slutade vi efter lunch vilket var guldvärt eftersom jag är så trött och slö, efter skolan gick jag på stan och fixade lite saker och sen åkte jag hem. Nu sitter jag här och funderar om jag ska ta mig något att äta och sen lägga mig och sova ett tag innan dansen ikväll. Så får det nog bli, ska visa min nya jacka senare som inhandlades igår!


Skolaaaaa

I'm back!

Jag blir så sugen på att blogga hela tiden även fast jag är så trött, så ni får väll nöja er med att läsa när jag orkar blogga helt enkelt.
Nu sitter jag på skolan med Ronja, jag och hon har nyss slutat spanskan som var lika rolig som vanligt. Nu har vi rast till halv 11 då vi har nutida konst som inte alls är lika roligt, men jag överlever. Kanske ska spela lite pingvinspel nu när jag inte har något att göra, skriva lite i projektbloggen måste jag göra också.

Ha en bra dag!

Jag orkar inte blogga!

Jag är så trött nu för tiden, så jag ska försöka hitta ett sätt att blir pigg på sen kommer jag tillbaka!! :D

Söndagsmys

Nu ska jag plocka ihop lite på mitt rum för det ser ut som att hela min garderob ligger på golvet, sen om ett tag kommer Emma hit och då ska vi kika på film!


Gamm'gubbe

Sitter här och kan fortfarande inte röra på min nacke, jag ska snart ner och ha lektioner med tävlingsdansarna men dom får nog dansa utan mig..

Hoppas att ni har en skön söndag! :D


Bilder från igår!


Grym kväll igår

Fy fan vad roligt vi hade det igår, förade hos Elin sen till Josefin och firade henne. Senare drog vi till G3 och dansade resten av kvällen!

Idag har jag så sjukt ont i nacken så jag typ inte kan röra mig, måste sluta headbanga så mycket!

Nu tror jag att jag ska krypa ner i sängen och kika på någon bra film tills jag somnar, godnatt!

Tatueringen

Jag tror jag har kommit på vad jag vill tatuera, det blir nog: Difference is beauty som jag har kommit på själv, vad tycker ni?


Höststorm

Jag kollade nyss ut genom fönstret och det blåser sjukt mycket, det är galet kommer typ blåsa bort när jag går till bussen.
Önska mig lyckatill.

Idag är det engelska C på skolan sen ska vi ner på stan fixa lite saker och sen hem och peppa till fest! :D

Sova

Dansen var sjukt rolig och jag var lika fnissig som vanligt när jag är supertrött.

Nu pratar jag med min syster och jag ska snart krypa ner i sängen och sova. Imorgon ska vi tagga hela dagen för på kvällen ska vi fira att Josefin fyller 18 idag. :D:D:D

Godnatt!

DANS

Nu springer jag ner och dansar i tre timmar på Dawes!

Puss

Spanska

Nu har jag precis haft spanska och det är lika roligt som vanligt! Jag skrev precis lite i min projektblogg och skickade iväg den till min mentor, nu ska jag väl bara vänta på nästa lektion som börjar halv elva.



Saknar Linnéa som en tok!


Grattis Josefin!

Idag är det ingen vanlig dag för idag fyller Josefin 18 år!! Äntligen!!! Och på fredag ska vi fira henne och dansa på krogen hela natten!


Bild från när hon hade fyllt 17, det är en riktigt fin tjej det där! ♥

God natt!

Idag efter skolan så gick jag och Elin på stan ett bra tag sen åkte jag hem, käkade, sov och sen kom Emma och vi kikade på lite filmer innan hon cyklade hem till sig.

Nu har jag precis duschat och ska snart gå och lägga mig, börjar 8 imorgon.... Känns inte så roligt ska jag säga er, men vad gör man inte för att lära sig spanska. Kommer ju behövas om några år. ;)

God natt!

Onsdag

Igår hade jag dans hela ikvällen och när jag kommer hem slängde jag mig i sängen och somnade på fem minuter.

Idag är det min vilodag så jag ska väl bara vila idag, kanske kolla på någon film eller bara mysa. Nu ska jag iväg till skolan och ha mentortid sen i eftermiddag har jag människan socialt och kulturellt!


Vill tillbaka NU!


God morgon!

Igår efter skolan åkte jag hem och sov och sen var det tre timmar dans nere på Dawes.

Idag börjar jag klockan 8 och sen efter 9 har jag ingen lektion förän 13..... Så jag kommer sitta på skolan hela dagen och inte ha någonting att göra alls.
Nu ska jag sminka mig och dra iväg till bussen.


Byggarbetare

Hela den här veckan kommer det vara gubbar som river upp hela golvet nere på toaletten så jag kommer nog inte kunna sova så gott på mornarna. Fast jag börjar ganska tidigt alla dagar så jag går ju inte miste om mycket.

Nu ska jag snart iväg till skolan och ha psykologi A!

Trött söndag

Idag har jag bara slöat nästan hela dagen, först var jag ner på Dawes och dansade med alla trevliga tävlingsdansare sen åkte jag hem och la mig i soffan. Där har legat hela kvällen och bara myst med mamma och Tony.

Nu tror jag att jag ska göra ett städryck och plocka bort alla 1000 kläder som ligger på golvet.


Kärlek! ♥

Klar!





Så här ser jag ut ikväll, nu är det bara att vänta på Emma och sen på bussen som går om typ en timma. NU KÖR VI!

Lite skillnad blir det iaf!


Nu när jag gjort dom där två slingorna har jag bara hälften kvar. (:

Fixar mig!

Kom nyss hem från stan där jag och Emma köpte en kjol en eyeliner och strumpbyxor, allt får ni se lite senare.

Nu ska jag börja platta mitt hår (det tar ett tag) sen runt sex tänkte vi dra iväg till Brunflo och 20års festen, ni får en outfit senare!

TAGGATAGGATAGGATAGGATAGGGATAGGA

Mys hela kvällen

Ikväll åkte jag och Emma hem till Rasmus och Victoria och där har vi varit hela kvällen. Vi käkade popcorn chips drack dricka och hade en riktigt mysig kväll.

Imorgon blir det stan där jag ska köpa en skinnkjol som jag ska ha på 20 festen på kvällen, jag längtar sjukt mycket!
Nu ska jag nog läsa lite Harry Potter och sen ska jag sova.

Fredag!!

Nu håller jag på att packa ner alla saker tills idag, vi ska ju dansa med ettorna och tvåorna och det ska bli sjukt roligt. Efter det blir det lunch och sen ska jag och Emma på stan, jag ska försöka hitta en skinnkjol tills lördag då vi ska på 20år fest!

Nu måste jag skynda mig så jag hinner med bussen.

Hahahaha


Skola

Idag kändes skolan riktigt onödig, vi började klockan tio snackade i en halvtimma sen slutade jag. Men jag har inte lyckats tagit mig hem än. Men jag ska väl börja gå ner mot bussen snart så jag hinner äta middag innan dansen ikväll.

God morgon!

Nu sitter jag här och äter min müsli som mamma äntligen har hittat i stan. Idag ska jag bara åka in på skolan en snabbis och prata lite med rektorn sen är det lunch och sen slutar jag.

Ikväl blir det dans i tre timmar också, sjukt roligt!
Ha en bra dag!

Det bästa spelet!!


Hoppade nyss ut ur duchen och nu sitter jag och spelar detta spel, det är så sjukt roligt och pingvinerna är så söta.

Godnatt!

Gjorde sönder min mobil idag

Jag tappade den på väg till skolan och nu är det stora sprickor över hela dispayen, FAIL.



Kanske är dags att köpa mig en iPhone?


Hälsocentralen

Idag vid halv 12 hade jag tid på hälsocentralen för att jag skulle kolla på några födelsemärken men det var inget farligt så det var ju bra. Jag fixade en tid till också eftersom min röst har pajjat helt sen Peace and Love så den skulle jag gå och kolla upp om två veckor.

Nu kommer snart Emma hit och vi ska chilla och sen gå och kolla på korpen match med snusers!

Bilder sen fredagen



Min måndag på 3 minuter


Nu mår jag bra igen

Jag var ju sjukt less igår av olika anledningar men efter en kväll på Dawes kan man inte annat än att komma hem med ett stort leede på läpparna. Jag verkligen älskar att vara danslärare jag tycker att det passar mig perfekt, och eleverna verkar ha roligt också.

Filmen från igår kommer kanske ikväll annars imorgon!
Godnatt!

Trött och less

Nu ska jag sura lite mer, lägga mig i sängen och läsa ut första harry potter boken.


Ner på Dawes

Filmandet fortsätter nere på Dawes, filmer kommer väl upp imorgon eller på onsdag.

Idag på skolan har vi fixat våra sheman och snackat om slutproduktionen en riktigt seg dag, men nu ska det nog bli bättre när jag ska ha mina streettjejer och sen dansa commercial och conteporary själv.


Hela min dag på film

Kommer ni ihåg när jag filmade hela min dag och klippte ihop en liten film? Jag tänkte göra samma sak imorgon, lite roligt sådär.

God natt!


Planking!

IDOL!

Nu blir det såklart Idol!! :D


Spotifylista

En riktigt bra söndagslista!
 Klicka på bilden!

Hej hej hej hej

Min dator vill inte göra som mig så det är därför jag inte har uppdaterat något. Igår var iallafall jag och Emma iväg och kollade på Bridesmaids på bio, den var sjukt rolig precis min och Emmas humor!



Idag var jag ner på Dawes och hade mina tävlingsdansgrupper riktigt roligt och jag längtar tills tävlingarna så jag kan hejja på alla tävlingsdansare och se dom vinna! :D

Trött och sliten

Hej hej! Idag är jag inte fullt så pigg men jag ska ändå dra mig ner på stan och kolla på modelljakten med Kenza.

Igår hade vi det jätteroligt, festade med så grymt bra människor och då kan det ju inte bli annat än bra.

Ikväll blir det bio med Emma, nu blir det duschen.

Spontanutgång



Ny skoldag

Nu håller jag på att fixa mig iordning och jag ska snart iväg till bussen. Idag på skolan ska vi till mittuniversitetet och lyssna på Harvards bästa lärare 2002, ska vli riktigt roligt och höra vad han har att säga. Sen blir det tacos på skolan och ikväll ska jag hem till Elin och där ska vi hänga och mysa med dom bästa!

Hoppas att ni får en bra dag!


Chillar

Just nu sitter jag, Emma och Leo hemma hos Elin och Irma och kollar på Disaster date. Vi ska väl bara chilla sen ska jag hem och käka sen blir det Dawes hela kvällen.

Torsdag

Så här ser jag ut idag.


Nu blir det en massa föreläsningar på gamla teatern sen slutar vi efter lunch.

Ha en bra dag!

RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!