Moose garden

Idag så hade vi en "hemlig resa" med skolan och vi åkte till Moose garden och kikade på älgar. Jag har ju redan varit där två gånger men det var roligt ändå.




Hemma igen

Idag ringde mamma mig och frågade om jag bodde hemma längre, haha. Känns knappt som det eftersom jag hela kvällarna är på Dawes, men jag bara älskar det! Idag på min Disco mellan grupp blev jag så exalterad över nummret så jag höll på att svimma av, jag tror det kommer att bli riktigt coolt.

Imorgon blir det "hemlig utflykt" med skolan och sen vilodag hemma.


Bild från Dawes vårshow.

Ny skoldag

Nu måste jag skyda mig att packa och sminka mig, och sen springa till bussen.

Kanske inte blir måga blogginlägg idag för jag ska dra direkt från skolan ner på dawes.


Ha en bra dag!!

Dawes ♥

Idag var det sjukt roligt på min streetklass, det var så roligt att få ha min riktiga grupp. Det verkar som att det kommer att bli ett grymt coolt nummer. Sen var jag själv på commercial och contemporary och dom kommer också bli två riktigt grymma nummer, en grym show helt enkelt.


Bilder sen helgen


En riktigt bra helg som måste göras om!

Första skoldagen

Idag var det ju första dagen i skolan, vi lyssnade mest på en massa info, men det var sjukt roligt att träffa alla. Det kommer nog bli ett grymt bra år!

Efter skolan åkte jag och Emma hem till henne och kollade på Vintergatan 5b och nu ska jag snart dra i mig en soppa och åka ner till Dawes och mina streetare!

Frukost

Iår blir det ingen frukost på skolan så vi får äta hemma, jag tog och gjorde mig lite havregrynsgröt. Nu ska jag snart gå till bussen och börja mitt sista år i skolan, helt sjukt vad fort det har gått. Det ska bli jätteroligt att få träffa alla i klassen och alla andra snälla människor idag, typ bara det jag ser fram emot.


Ha en sjukt bra dag!

Middag


Tävlingsdansledare

I höst ska jag vara tävlingsdansledare med Andrea och Therese, jag ska ha brons och brons/silver och jag tror att det kommer bli sjukt roligt!!

Idag var vi nere på Dawes och hade en rolig dag med tävlingsdansarna, det blev fika och ett möte med föräldrar. Det känns asskönt att jag kan följa med på tävlingarna och hejja på alla dansare, det var ju typ det jag gillade mest med att tävla.

Det kommer att bli en grym höst!

Shopping

Det blir ju lite nya saker på stan i fredags.





Fest fest fest

Blev en till fest igår med Snusers, en riktigt rolig kväll måste jag säga. Den slutade med att jag och Emma cyklade sakta men säkert hem klockan sex på morgonen.
Bilder från helgen kommer så fort Emma lägger upp dom! ;)

Idag ska jag hitta på lite bus, mer om det sen.

Random bild.
Ha en bra dag!

Hur många lingon finns det i världen

Jag, mamma och Tony kollade nyss på den underbara filmen Hur många lingon finns det i världen. En sjukt härlig film som man bara måste se!


Rolig kväll igår

Vi hade det jättemysigt igår, först åkte jag, Emma och Malin till Ante så var vi där ett tag sen cyklade vi in till stan och hittade på massa bus. Jag kom hem vid fem igår så jag är ganska sliten nu, kort från igår kommer när Emma har vaknat eller nått.

Idag skulle jag och Emma åka ner till stortorget och kolla på det här sweetcamp men jag får väl se hur det blir, om vi orkar med det.


Ha en bra dag!


Shopping med mamma

Kom nyss hem från stan och hinner inte visa allt jag köpt idag, det får ni se imorgon.

Nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för ikväll blir det fest med coola grabbar och snygga tjejer.
Outfit kommer senare!


Fredag

God morgon!

Jag ska snart gå ner och ta en tallrik av den godaste müslin som finns, sen ska väl Emma komma hit och bestämma vad jag ska ha på mig ikväll.

Godaste!!!

Ha en bra dag!

Dans och namnsdag

Det var sjukt roligt på dansen ikväll, Andrea är verkligen sjukt duktig på det hon gör. När jag kom hem hade mamma köpt lightglass och frysta hallon & mango. Hon tyckte jag skulle få det eftersom jag har namnsdag idag!

Imorgon blir det hänga med emma, shoppa med mamma, festa med snusers.


Jag och mina nya skor som jag bara älskar! ♥


Shopping









Jag har ju fått lön! ;)

Filip och Fredrik

Kommer ni ihåg?

Fruktsallad

Igår åkte jag och Emma och handlade massor av olika frukter och sen gjorde vi en fruktsallad medans vi kollade på Fångarna på fortet. Salladen blev asgod och Fångarna på fortet var lika bra som vanligt.

Nu ska jag vänta på att Emma ska vakna så vi kan åka till skopunkten och köpa två skor som jag vill ha!! Sen ikväll blir det tre timmar dans på Dawes, Disco extreme, Hip Hop Raw och ADC.


Ha en bra dag!

Gårdagen

Igår så åkte jag och Emma in till stan så fort vi hade vaknat så jag hann inte skriva då, sen gick jag direkt till Dawes från stan och där var jag kvar hela kvällen. Det gick mycket bättre på mina kurser sen i måndags, det blir nog en riktigt häftig show med alla coola danser.

Idag är det min vilodag, jag har inte haft någon vilodag på jättelänge så nu ska jag verkligen bara vila på onsdagar. Idag var ju jag och Emma ute och sola hela dan och ikväll ska vi köpa massa frukt och göra en fruktsallad. Nyttigt och gott!! :D

Nu ska jag kolla på dom sista Vintergatan 5a avsitten!!

Mysdag

Idag åkte först jag och Emma upp till Torvalla centrum och hämtade ut mina Converse, sen drog vi ner till sportfältet och där har vi legat och njutit av det sista av sommarsolen.
Såklart så blev det hoppbilder!









Dansaaaaa

Fy vad roligt det var att börja dansa igen ikväll, det gick väl sådär på min lektion. Jag kom hem så sent från stan så jag hann bara slänga i mig min soppa och åka ner på Dawes. Imorgon ska jag ha två disco kurser och en contemporary, det blir nog roligt!


Random bild.

Stan

Jag har precis duschat och snart ska jag och Emma dra hem till henne så att hon får fixa sig sen ska vi ner på stan och köpa en tröja. Efter det ska vi leka med Malin, sen ikväll är det ju dans på Dawes!!! Jag ska hålla i min första kurs och jag är sjukt nervös, men det kommer nog gå bra...


Jag och Irma på barrundan.


Party rock!

Nu har jag nyss lärt mig dansen som dom kör på Party Rock Anthem videon.



Den som är vid 3:40 så jävla cool dans, kanske gör en uppvärmning till den. ;)

Myskväll

Ikväll har jag, Emma och Leo kollat på film och tjockat godis, chip och popcorn. Nu ligger vi i sängen och spelar alfapet på iPhone/iPod vi känner oss som vi är 70+. Men men, nu ska vi fortsätta.

Godnatt

Mud mask


Jag just nu!

Nu blir det promenad med mamma.

Tatuering

Jag och min syster hade ju snackat om att göra en tatuering tillsammans men nu har hon bangat ur och jag får göra en själv. Dock vill jag ju inte skriva Storasyster♥ om inte hon ska göra en om mig. Så nu måste jag hitta något annat att skriva.



Typ sådär ska det se ut, har ni något tips på vad det ska stå? Snälla hjälp mig!

Uppvärmning

God morgon!

Jag har nyss vaknat av ett alltid lika trevligt samtal från Elin, den där Elin är en jävligt bra tjej ska jag säga er!

Nu måste jag ta tag i mina uppvärmningar jag har ju min första kurs imorgon!!!! Jag börjar blir liiiiite smått nervös, tänk så hatar dom mig och min dans. Nä men det kommer säkert gå jättebra, jag har ju haft Andreas grupper flera gånger så jag lär ju kunna klara av det här också.



Nu blir det uppvärmning.
Ha en bra dag!

God natt

Nu har jag kommit hem från först kräftor med släkten och sen guitar hero spel hos Emma, en riktigt bra kväll.

Nu blir det till att kolla på Vintergatan tills jag somnar.


Bild från GG's facebook sida sen Bar rundan!!
Jag vill tillbaka NU!

Outfit


Skitful bild men så här ser jag ut nu när jag snart ska iväg till moster.

Bilderna från poolpartyt med GrabbarnaGrus kom nyss upp på facebook och jag saknar Napa så jävla mycket. Jag och brudarna har redan börjat sparat för att åka dit i två veckor nästa sommar! Napa here we come agian!

Kräftor

Nu ska jag kliva upp från sängen för att fixa mig tills ikväll när jag, mamma och Tony ska till moster och äta kräftor. Jag har bara legat i sängen hela dagen och kollat på Vintergatan det är så sjukt bra, fast det är egentligen skitdåligt. Fast det blir bra för att det är så dåligt, haha aja ni fattar.


Saknar Linnéa.


Fast

Jag kan inte sluta kolla!


Skor!

Jag och Emma cyklade till stan idag och hon köpte sig två par skor, jag hittade också två par skor som jag bara måste ha!!! Hoppas dom finns kvar när lönen kommer för jag bara måste ha båda två.

Nu har jag precis kommit hem och jag ska väl titta på mer Vintergatan 5b tills det blir mat och sen ska jag hem till Emma och spela GH (hon har nyss köpt det).


Längtar så sjukt mycket tills dansen börjar!!

Vintergatan 5B



Kommer ni ihåg?

Emma har fixat hela första säsongen så nu ska här kollas!

God morgon!

Sitter här i min barrunda t-shirt och längtar tillbaka till Napa, vi har ju redan börjat planera att vi ska dit nästa år fast då i två veckor. Så det är ju bara till att börja spara.

Idag har jag inget planerat, lär väl hänga med Emma och kanske Leo. Det visar sig. Jag ska äta något nu och sen måste jag göra en uppvärmning till alla mina grupper. Måla om naglarna måste nog också göra idag.

 
Ha en bra dag!

Nya skor

Var sugen på en par nya skor så det blev dom här, dom var på rea och det fanns bara min storlek kvar så jag kännde att det var ödet.
Så jävla snygga!

Papper

Nu när jag är vuxen och får massa papper från folk överallt helatiden så tyckte jag att jag skulle ha dom på en plats istället för över hela rummet. Så jag hittade en tidskriftssamlare (haha, namnet!) och där får alla viktiga vuxenpapper vara!


Visst ser det vuxet ut! ;)
Den rosa vattenflaskan är också ny.

Nya saker

Idag gick ju som sagt jag, Emma och Elin på stan en sväng. Det blev lite kläder till Emma och Elin och jag köpte mig ett armband (världens snyggaste) och en hudlotion. En fika på Törnes hann vi med också.


Armbandet kommer från Glitter.

Köpt på H&M.

Hemma från mötet

Jag kom precis hem från "mötet", det gick bra och jag känner mig riktigt peppad över hösten nu!!

Nu ska jag ta mig två treo och kolla på HIMYM tills jag somnar. Imorgon kommer Elin in till stan en snabbis så då ska jag och Emma ner och umgås med henne.

Godnatt


Ny dag

Jag har nyss tryckt i mig en skål med kycklignudlar det var riktigt gott! Jag ska snart iväg till Emma och hjälpa henne klippa ihop en liten film från alla våra klipp från Napa. Ikväll blir det lite fika/möte och efter det vet jag inte vad som händer.



Ha en bra dag!

Nu är alla hemma!

Nu har mamma och Tony kommit hem och dom har med sig den extemt goda müslin som jag inte har hittat någonstans här i östersund. Men dom köpte med två paket hem till mig så nu är jag överlycklig!!

Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske blir mer HIMYM det är ju typ det jag har gjort hela dagen.


Jag och min plånbok som jag hade i napa.

Ha en bra kväll!

Dans dans dans

Nu vill jag att dansen ska börja, dock är det fortfarande en dans som inte vill komma till men det fixar jag nog......

Nu ska jag väl ta en dusch och sen får vi se vad dagen bjuder på.

Nu jävlar!

Nu har jag hittat alla tre låtar jag ska ha till mina kurser som jag ska vara lärare till, jag tror att det kommer bli sjukt bra. Nu håller jag på att hitta på lite steg, ska nog fortsätta så att inte inspirationen tar slut. ;)

Handla i renget + filmtips

Jag kom nyss hem efter att ha tvingat mig ut i regnet för att inhandla lite viktiga saker såsom mjölk, fil, chips, popcorn, godis.... aa ni förstår. Ikväll kommer väll Emma och Leo hit igen och vi ska vi kolla på film och mysa som vanligt.

Vi har kikat på tre extremt bra filmer som jag måste tipsa om.

  
Limitless          Source code&    The Adjustment bureau

Ni måste se alla tre annars kommer ni att ångra er, varje film är as bra och det är sånna filmer när man måste tänka efter lite för att förstå dom. Dom är helt klart värda att se!

Nu blir det HIMYM.


God morgon!

Jag har typ precis vaknat av att jag hostade ihjäl mig som vanligt, Emma och Leo ligger fortfarande och sover.

Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på, det blir väll till att chilla framför tvn eller spela GH eller spela SSX tricky som jag och Emma hittade i förrgår. Sjukt roligt spel som jag hade glömt bort helt och hållet, hela famlijen var u beroende av det där spelet. Det kanske vore smart att gömma det igen. ;)


Irma och jag på Mallans 18-års kalas.

Myskväll

Vi kom hem till Östersund i igår på morgonen och eftersom mamma och Tony är ute och reser runt i Sverige så är jag ensam hemma. Eftersom jag inte gillar alls att sova själv så fick Emma och Leo göra mig sällskap igår vi kikade på två filmer och bara mös. Ikväll är Leo lite seg på att komma hit med han kommer snart och då blir det mer film.

Just nu sitter jag och har nyss målat naglarna (fransk manikyr) och Emma nördar Guitar Hero.

Ha en bra kväll/natt!


Ayia Ayia Ayia fuckin Napa!

Man kan beskriva veckan i Ayia Napa med många ord, men ett par är Galen, extremtrolig, varm och helt enkelt den bästa veckan i mitt liv. Vi körde gärnet varje kväll och jag hade inte tråkig någon gång.  Jag vill också säga att jag är så glad att jag åkte dit med Elin, Emma och Irma utan dom hade inte det varit alls lika roligt.













What happens i napa stays in napa!

Hejdå Östersund

Om bara några timmar går tåget ner till Arlanda och där ska vi sova inatt, sen går vårat flyg tidigt imorgon. Jag och brudarna är så sjukt peppade och jag har resfeber som en tok. Jag är så sjukt rädd att jag ska glömma något viktigt fast jag tror jag har med mig allt.

Aja, nu ska jag hoppa in i duschen och måla naglarna och sånt. Jag får se om jag hinner blogga mer innan jag sticker annars hörs vi nästa lördag! =)


Nu jävlar kör vi brudar!! :D

Packar och fixar

Hej hej!

Jag kom nyss hem från stan där har jag, Emma, mamma och Tony fixat lite saker till resan typ växlat lite pengar och sånt. Nu måste jag fortsätta packa fast jag har haft världens huvudvärk hela dagen så jag ska nog ta två treo och lägga mig och sova ett tag.


Vi hörs senare!


SOL

Nu har jag bara legat ute i solen i tre dagar, det är så skönt! Idag var jag och Emma ute på hennes gård och bara hade det mysigt, jag har skaffat mig lite grundbränna till ayia napa. Juste, vi åker dit om 2 DAGAR det är helt sjukt, och jag har inte börjat packat än. Det får jag ta och göra imorgon för nu ska jag och Emma snart iväg och träffa Love och Rasmus.

Ha en bra kväll.

Cirkeln

Jag lånade en bok från biblioteket förra veckan och jag läste ut den idag, fy vad bra den var. Boken heter Cirkeln och är skriven av Mats Strandberg (snyggt efternamn.)



Den är så sjukt bra och jag råder er alla till att läsa den!!

Nu kom Emma nyss hit så jag ska hänga med henne. =)


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!