Elin is in tha house!

Nu har elin äntligen kommit hit, vi har redan varit och handla all mat till ikväll. Nu ska vi duscha och börja fixa oss lite! Bild på våra outfits får ni ikväll.


Vinter

Tog en liten promenad förut i det sköna vintervädret, nu ligger jag och spela guitar hero och väntar på att josefin ska komma in till stan så jag kan hänga med henne!

Imorgon är det ju nyår, detta firas med middag hos mig och sen vidare till en kompis. Sen får vi se hur kvällen slutar, jag längtar i alla fall sjukt mycket tills elin kommer in till stan imorgon!!! Det kommer att bli en bra helg.

Här är en bild sen jag var ute och gick.


Koreograferar

Just nu håller jag på att slipa på lite danser till våren och jag måste säga att det kommer nog bli riktigt coolt. :) eftersom jag har världens bästa elever vet jag att det kommer bli grymt bra. Nu ska jag fortsätta, puss!


Shopping

Idag drog jag, mamma och Emma på stan. Jag hittade smycken som jag ska ha till nyår, nu måste vi bara bestämma oss vart vi ska. Nu kommer Cazandra och ska låna kläder till nyår, tur att man har en stor garderob.

Det här köpte jag.


Julklappar

Tänkte ni skulle få se två saker jag fick i julklapp. :)


Mys

Ligger i sängen nu och myser med min kära iPhone, världens gladaste tjej!


Shopping

online gif animator
Spetskofta från H&M



Läppstift PEACHY och Foundation från Make Up Store



Fem nagellack och b-h från H&M



En iPhone 4s och ett skal!! ;D;D;D

Bild från julafton


Jag och Linnéa på julafton! :D


Juldagen

Hejhejhej, Linnéa är här och allt är super duper hahah! Idag har jag varit runt och letat efter ett bra pris på en iPhone 4s idag men det bästa priset fick jag på en butik som inte var öppen idag. Så imorgon ska vi ner dit och jag ska köpa mig en iPhone, äntligen!! :) 

Den här fina kalendern fick jag från pappa och Marie, med massor av
fina bilder i. Tack!

Den här lilla tomten fick jag i min julstrumpa på morgonen av tomten.
Jag har redan ätit upp huvet! ;)

Tjena!

Jag kanske ska ta tag i den här bloggen igen, det blev så mycket dom sista veckorna med dansen och skolan så jag hade ingen tid och ork att blogga ett tag.

Men idag är jag hemma och är sjuk och det börjar bli riktigt tråkigt så jag tänkte att jag kunde blogga lite.

RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!