Less!

Nu är jag sjukt less på min fot som gör jätteont även fast jag går på starka värktabletter... Jag har fått suttit och kollat på på kurserna nere på dawes och jag börjar bli riktigt rastlös. :( En sak som är lite bra är att jag äntligen klippte mig idag, aja nu ska jag stappla hem från bussen och kika på big brother!


Så himla coolt!


Balklänning

En liten smygtitt på min balklänning som jag köpte igår.


Student!!!

Nu har jag äntligen fått mina studenttrosor, wohooooo. Nu är det inte långt kvar!!


Jomenvisst


Stockholm

Idag åker jag hem till Östersund igen, jag har varit här hos Linnéa i hela 5 dagar och det har varit en riktigt mysig vecka. Idag ska vi till dansmuseumet och kika runt och sen blir det tåg hem med Elin.
Jag hittade en fin bild sen första gången jag hälsade på Linnéa här i Stockholm.

Pappi!!

Jag har världens bästa pappa, han har skickat upp en jätte gullig sovtröja. När jag var mindre lånade jag alltid hans tröjor när jag sov där, så nu har jag fått en egen. :D


Shopping!!


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!