Skola

Nu sitter jag på skolan och nästa lektionen börjar klockan ett.. Så nu måste jag sitta och vänta i tusen år.

Igår vaknade jag hos Emma och vi kollade klart på Vintergatan 5b, sen cyklade jag hem och åt. Vid sex drog jag ner till dawes och dansade i tre timmar, när jag kom hem städade jag och pratade med min syster tills jag skulle sova.

Jag längtar så sjukt mycket till helgen då jag och Elin åker ner till Linnéa, vi ska kolla på Britney Spears på söndagen. Helt sjukt rolig helg det kommer bli!!!


Kommentarer
Postat av: Pappi

Nu har det snart gått 1000 år, eller?

2011-10-27 @ 17:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!