Nu ska jag ta tag i det här

Ska försöka blogga lite oftare nu, det blir ju så tråkigt annars. Tänkte berätta om min helg so far..

Jag tog ju helg i torsdags klockan 11 och i fredags var jag med Emma och Elin när dom gjorde sin första tårta till sitt projektarbete, dom ska göra fyra "danstårtor" i fredags blev det en balettårta.


Resultatet!

Senare på fredagen så blev det födelsedags firade på frösön, vi firade Viktor som har fyllt 18. Kvällen slutade med att jag Elin och massa grabbar stog och röjde på O'learys dansgolv. En riktigt bra kväll!

Igår gjorde jag typ ingenting, vaknade upp hos Elin när hon drog till Bräcke vid 8 och kunde inte somna om. Sen följde jag med mamma och Tony och målade våran nya bod och sen låg jag bara hemma framför tvn hela kvällen.

Idag så har jag dansträningar med tävlingsdansarna inplanerat och efter det får vi väl se vad som händer, jag har ju ledigt på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!