Nu jävlar

Hej alla glada! Nu ska jag börja blogga igen, känner att jag saknar det för mycket och jag vet ju att ni saknar mig eller hur? haha, nä men aa.

Idag var jag och Emma på stan ett tag och fixade lite saker, sen drog jag och Caz ner på Dawes och jag gav henne lite tips inför tävlingen. När mamma slutade tog vi en snabbtur på stan och jag fick med mig lite nödvändiga saker hem (visar lite senare).

Ni kommer få ett inlägg med lite bilder från förra veckan typ från flakfesten i onsdags och halloween i fredags, jag var Esmeralda igen men nu med en geten vid min sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!