God morgon!

Jag har precis vaknat och fått i mig en macka, jag somnade så fort jag kom hem och la huvudet på kudden. Jag lyckades inte sova något på bussen eftersom jag, Caz och Sandra hade andra saker för oss, hehe.

Det gick i alla fall jätte bra på tävlingen, vi fick många pokaler och finalplatser. Riktigt nöjd är jag! Tyvärr tog jag inte en ända bild, men men jag tror att ni överlever.

Idag ska jag väl försöka plugga lite, men jag känner att jag skulle vilja ha lite godis om jag ska plugga. Vi får se hur jag fixar det där. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!