God morgon!

Igår åkte jag hem till Cazandra och vi fixade lite saker, svulla, skrattade och mös hela kvällen. Kom hem vid två och dog i sängen.

Nu idag ska jag försöka ta mig iväg till tatueringsstudion och fixa en tid till tatueringen, men vi får se om jag hinner. Sen måste jag byta mina jeans och sen måste jag åka hem och städa ihop på rummet, packa måste jag också göra. Dawes ska ju iväg på tävling i helgen, till Hallstahammar och det ska bli så mysigt så. Jag funderar på om jag ska dra på mig ett par klackar på tävlingen eller inte, vi får se!

Ha en grymt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!