Hola

Idag hade vi Ella på dansen och det blev en dans till våran show. Sen var vi på en sjukt rolig och bra föreläsning med en kille som hette Manne någonting, han har skrivit en bok som heter Kukbruk. Han pratade om sex och sånt, sjukt roligt.

Efter skolan var det tävlingsträning och jag var för trött så jag strechade mest, nu ska jag väl läsa klart svenska häftet och om jag hinner måla naglarna.

Jag kommer börja lägga upp en dansfilm från tuben varje dag, så ni får njuta av exremt coola danser och dansare. Hur låter det?

Kommentarer
Postat av: elin

låter grymt bra!

2011-03-23 @ 22:44:17
URL: http://bloggparken.se/elinerikssonn/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!