Studenten

Kvällen började med att jag och Emma mötte upp Leo och sen drog vi tre till Josefin. Vid tolv var vi vid rådhustrappan och såg PETER MAGNUSSON som gick precis bredvid oss, vad fan gjorde han mitt i smeten i östersund?! Aja, det var skit coolt, sen drog vi till donken och Leo tyckte att det skulle vara roligt att svinga sig runt ett träd vilket slutade med att han hade bark och sten i en skärsår över hela handen. Så vi gick till donken där jag fick leka doktor och plåstra om Leo med bamseplåster. Sen drog vi och lyssnade på lite ljuv musik och kvällen slutade inne på News sen cyklade jag och Emma hem. Helt okej kväll! :)


Bamseplåster!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!