Puttad i trappan..

Vi hade as roligt igår, tills det kom någon jävel och puttade leo och eftersom jag höll i han så for jag också ner för trappen. Leo flög ner och landade på ansiktet och axeln och slog också sönder ölen som han höll i. Jag ramlade på sidan, slog i käkbenet och axeln. Dock kommer inte inte ihåg ett skit precis när vi ramla, jag tror jag slog i huvet ganska hårt, men jag tror att jag lyckades skära mig på leos ölflaska. Sen är det jag kommer ihåg att jag sitter utanför marité och droppar blod över hela marken, dock kom det en as snäll kille som hjälpte till och plåstade om mig.

Men men, alla mår bra och mitt sår har inte slutat blödigt än, men vi hade ju verkligen tur att det inte gick värre. Den killen/tjejen som puttade oss måste ju ha något fel i huvet, folk är ju som dom är. :P

Jag fick till några få bilder som kommer senare. :)


Kommentarer
Postat av: josefin

men shit? fyfan vilken jävel!! men hoppas ni hade en toppenkväll ändå :) <3

2011-06-04 @ 22:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!