Stockholm!!

Nu sitter jag här i huvudstaden och väntar på att åka in till Linnéas jobb och hälsa på. Det var så sjukt roligt att träffa Linnéa igår, vi skrattade hela kvällen!

Jag var nyss iväg och handlade, hade typ ingen aning om vart jag skulle men tillslut så hittade jag. Det är så sjukt varmt i lägenheten så jag håller på att dö, och det är varmare utomhus. Fast man ska inte klaga!! Jag älskar värmen.

Ikväll vet jag inte vad vi ska göra, om vi drar ut eller bara chillar, vi får se. :)
Ha en mäktig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!