2 dagar 3 shower

Jag kan inte fatta att det börjar att närma sig slutet nu, känns inget bra alls. Min kropp tycker att det ska bli jätteskönt men det tycker inte jag!

Idag fyller ju Irma år så jag och Emma tänkte att vi skulle fixa en liten "tårta" till henne. Det blev en kladdkaka med grädde och sånna här godispluppar (som finns i gul,grön och röd typ) på tårtan. Det blev en riktig hit Irma blev nöjd och vi också. Bild på den kommer imorgon.

Nu ska jag sova så jag orkar med svenskan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Irma

fett jävla god va den, min nya favvo :)

2011-02-04 @ 18:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!