Ont ont ont!!

Imorse när jag vakna så kände jag att jag var skit stel i nacken, och sen när jag börja röra på mig började jag få riktigt ont. Jag trodde först att det var för att jag hade sovit konstigt, men efter ett tag klurade jag ut att det är ju efter alla krockar igår med go karten. Helt sjukt att man kan få så ont av att krocka typ fyra gånger, jag har varit sjukt stel idag på skolan ser ut som en gammal kärring. Imorgon ska jag ju först dansa tre timmar på skolan och sen ska jag dansa på Dawes i 5 timmar till, så vi får väl se hur det går med nacken. Jag får smörja in med linement (stavning) så blir det säkert lättare att röra på sig.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!