Nya planer

Det var inget teckenspråk idag och inte nästa vecka heller, för våran lärare skulle åka iväg någonstans så jag får längta ett tag till. Sen vart det så att jag ska till Jim ikväll istället för nu efter skolan, men det funkar ju också bra.

Det är så sjukt fint väder ute, jag skulle typ lätt kunna lägga mig och sola på baksida hemma. Vad hände med en minusgrad förra veckan, helt sjukt hur fort det ändas i temperaturen. Men det är ju bra att det är varmt mitt på dagen i alla fall.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!