Matte

Har nyss haft genomgång på massa olika saker i matten, skit jobbigt att sitta och printa in en massa saker i huvet på bara en timma. Jag har aldrig varit så bra på matte, men det känns lite lättare med matte b eftersom det inte är lika många kapitel att hålla reda på. Det är det jag tycker är jobbigt, eller som jag inte är bra på när man ska komma ihåg massa olika räkesätt och sånt jag blandar alltid ihop alla olika med varandra. Men jag kanske har helt fel om matte b, vi får väl se.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!