Harry <3

Nu ska jag ta och tvätta av mig sminket, ta av mig skorna (har haft på mig dom typ hela kvällen) och lägga mig i sängen och läsa Harry Potter. Jag gillar den här boken för den är inte lika dryg som dom flesta böcker är. Dom flesta börjar ju ganska segt med mycket som händer innan man kommer in i själva handlingen. Men i den här boken kommer det spännade saker nästan i början. Det blir så himla mycket roligare att läsa då, när det är spännade nästan hela tiden. Det är bara så tråkigt att jag blir sjukt trött efter jag läst ca ett kapitel och då går det inte så fort att läsa. Jag måste ju skynda mig om jag ska hinna klart innan filmen kommer, GUD vad jag längtar!!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!