Haha!

Ibland händer det så random saker som får mig att skratta så himla mycket.

Idag när jag och Emma skulle åka hem ifrån dansen så höll jag i hennes jacka för hon var så varm när vi hoppade på bussen, så satt jag och höll i den ganska länge. Sen när Emma precis har hoppat av kollar jag ut genom fönstret och tänkte på att hon inte hade en jacka på sig, då låg den fortfarande kvar i mitt knä. Och jag som har varit fnissig hela dagen vill ju börja asgarva, men eftersom jag sitter själv på en buss med massa folk så tänkte jag att det nog var bäst att hålla in det. Så där satt jag på bussen med Emmas jacka i knät och satt och fnissa för mig själv.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!