.

Nu när jag har kollat på alla filmerna så ska jag också läsa sista boken; Harry Potter och Dödsrelikerna. Jag måste dock skynda mig att läsa ut den eftersom första delen av sista filmen kommer ut redan nu i november. Då vill jag ju ha läst det som kommer på filmen och eftersom jag inte vet hur långt dom gör filmen så måste jag läsa mycket. Det är ju direkt inte en kort bok, här ska läsas!  

Imorgon kanske vi åker iväg till Forsalederna om vädret är fint, men vi får väl se hur det blir.
Puss


Kommentarer
Postat av: luffi

Hejsan!!



Bara lilla jag som kikar in och säger hej! Allt bra med dig idag? Kram luffi

2010-10-25 @ 11:44:12
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!