.

Idag klev jag upp tidigt, tog med mig Emma och drog till stan. Det var nog snabbaste jag varit på stan någonsin, vi hoppade av bussen kl 11:10 och åkte med bussen hem till mig 11:25. Vi skulle bara in och köpa en tröja till Elin så då gick det sjukt fort. Sen åkte vi hem till mig och kollade på fjärde och femte Harry Potter. Ikväll blir det sjätte hemma hos Emma, sen när jag kommer hem ska jag börja läsa sista boken.

Nu sitter jag och väntar på att mamma och Tony ska komma hem och laga mat, jag kanske ska lägga en ansiktsmask under tiden..  Vi får se.

Puss


Kommentarer
Postat av: Cissi

Var gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

2010-10-25 @ 14:02:34
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!