Sorry!

Okej, nu äntligen har jag tid till att blogga. Dom senaste dagarna har varit helt sjuka.

I fredags så skulle jag packa allting till street sm, jag, mamma, Nikita, Maja och moster skulle åka bil klockan halv fem på lördagmorgon. Sen på fredag vid sex så ringer Nikitas pappa och upplyser oss om att det inte är så smart att köra bil eftersom det har varit världens snökaos juse innan söderham (där street sm var). Så mamma säger att vi inte ska åka, Maja och Nikita ger också upp. Jag börjar lipa (hahaha!) då blev det lite kaos hemma. Mamma slänger sig på telefonen och frågar om tågen går, det gjorde dom så ungefär vid sju bokar mamma tåg klockan nio till Gävle där min pappa bor. Så då åkte jag med tåg ner, var framme klockan två på natten. Sen åkte jag och pappa till tävlingen halv sju på lördag morgon.

Känns så sjukt härligt att jag kom iväg även fast det blev så mycket stul med allt. Jag har i alla fall haft en kung helg, tävlingen var så sjuk rolig. Jag kom till semi i singeln och i par men Cazandra så kom vi fyra. Så jag är super nöjd.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!