Naglar

Nu har jag precis kollat på första avsnittet av serien som The last airbender är gjort från, jag har fått massor av serier av Emma som jag måste kolla på. Just nu sitter jag och målar mina naglar, jag ska försöka få till lite snöflingor på ringfrigrarna men vi får se om det blir bra. Så fort jag har målat klart naglarna ska jag lägga mig och sova, jag vill bara att klockan ska bli fem på kvällen imorgon då vi ska kolla på Harry Potter (om någon har lyckats att missa det.) Så vi hörs imorgon.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!