Sne i ryggen

Idag när jag var hos massören så sa han att min rygg är helt kuvig typ, och att min högra axel är mycket högre upp än den vänsta. Jag är alltså helt sne i ryggen, varför vet jag inte jag tror att det är för att jag har för tung väska som hänger på axeln. Jaja, vi får väl se hur det går med ryggen, han sa ju att jag måste vila mycket mer än jag gör nu. Han sa att jag tränade mer timmar än en elitskidåkare, haha tror dock inte att jag har lika effektiv träning som dom.. Men det ska ju bli mycket minde dans en bit in på februari så i kör på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!