Dag 3

Mina föräldrar.


Min mamma heter Nina Strandberg och hon, Tony och jag bor här i Östersund tillsammas. Mamma en av dom personerna jag kan prata med om nästan allting. Hon stöttar mig alltid i mina val och hon är en helt underbar människa. Min mamma är den bästa mamman av alla!


Min pappa heter Ingemar Strandberg och han bor i gävle med Marie, Linnea och
Adam. Min pappa är världens bästa pappa som alltid får mig att skratta och alltid är så snäll. Det är synd att han bor så långt borta då jag inte kan träffa honom lika ofta som jag vill. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!