Ajajaj

Hahaha, idag på showen efter tävlingsnummret så sprang jag och jennifer in i varandra när det blivit mörkt på scenen. Det slutade med att limmet på min ståltråd bakom framtänderna lossnade, att jag har nu sjukt ont i min tand som knappt har någon rot kvar och så har jag fått en snygg fläsk läpp också som är sjukt snygg att ha på showen i helgen.


Den har börjat blivit mindre eftersom jag var så snabb på med is.
But I like.

Men annars så gick det bra med alla ombyten idag och jag längtar efter en heldag med dans imorgon.
Fört revy på morgonen och sen två shower på Folkets Hus. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!