Sjuka människor

Både mamma och Tony är hemma ifrån jobbet och den ena är sjukare än den andra, vid sånna här tillfällen vill jag bara flytta ut härifrån och bo någon annan stans i en vecka eller två för jag har abslotur inte tid att vara sjuk nu!

Nu till helgen: Fira Irma 17 år.
Helgen efter det: Första tävlingen, i Sundsvall.
Och helgen efter det: Åka ner till pappa och träffa Linnéa och alla andra.

Som ni ser har jag inte tid att bli sjuk alls, så håll tummarna så att mamma och Tony inte smittar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!