Dag 7

Något jag hatar


Det här var det lättaste frågan, dom flesta av mina kompisar vet att jag verkligen HATAR ormar. Jag har en extrem fobi för ormar, jag kan inte prata om dom kan inte se tecknade ormar utan att bli rädd. För någon veckan sen tvingade mamma mig att ta på en gummiorm och jag klarade knappt det. Så jag hatar alltså ormar, och varför? Jo för att jag tycker att dom ser extremt läskiga ut när dom ligger där och kollar på en och bara väntar på att få hugga. Usch nu får jag ont i magen så nu ska jag sluta skriva om dessa hemska djur..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

yo lilsis



har ny blogg: http://liinneaschoice.wordpress.com/

2010-12-14 @ 02:02:32
URL: http://liinneaschoice.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!