Hej hej hej!

Jag har mått skit dom senaste dagarna på grund av för lite sömn, för mycket plugg som inte är klart och för mycket dans när jag igentligen är sjuk.

Men nu är jag back on track... Eller ja snart i alla fall.

Idag satt jag på dansen på skolan, dom dansade på/med stolar idag, ska säga er att det var exremt sexigt. Om ni har tur kommer dansen komma med på våran show vi ska ha i maj. ;)


Riktigt snygga tjejer!

Sen när skolan slutade så hade jag och Cazandra ett litet minimöte som är topp hemligt.. haha


En söt tjej på hemligt möte!

Idag var en sån dag när jag kände att jag ville ta kort på allt jag gjorde under dagen.
BTW så var det godis på Ica idag för bara 2.90 per hekto! Tror dom har dessa galna priser imorgon också. HELT SJUKT!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!