Sjuk

Tja bloggen.

Igår kväll när jag kom hem ifrån Jim så fick jag extremt ont i huvudet, jag tänkte att det borde vara bara vanlig huvudvärk. Men när det senare mot kvällen kändes som om någon stack in en kniv i mitt huvud så fort jag rörde på mig så fattade jag att det borde vara något annat. Så jag tror att jag har fått bihåleinflammation vilket inte är så skönt. Jag har legat hela natten och haft så sjukt ont, jag har aldrig haft så ont i huvet som jag hade inatt. Så jag sov typ en halvtimma i taget. Men nu börjar det bli bättre när jag ätit en ipren och några typ slemlösade piller, så vi får hoppas att jag mår bra när vi ska iväg på Diggiloo imorgon!

Nu ska jag försöka få min Ipod att fungera så jag kan blogga ifrån den.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!