Plugg?

Nu sitter jag på skolan och försöker svara på frågor om antikens Grekland, men det går inte så bra eftersom jag inte kan koncentrera mig alls när jag tänker på att jag inte kommer att träffa Linnéa på sjukt länge. Istället för att umgås med henne så måste jag sitta här på skolan och försöka plugga när jag inte har det miste lust med det.

Senare idag ska jag fotograferas till en hemlis och jag är nervös haha, asså jag har aldrig blivit fotograferad så här på rikigt så det känns pirrigt. Jag hoppas att det kommer att gå bra, det kommer det säkert.
Nu ska jag försöka skriva några meningar till i alla fall.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!