.

Det blev inge forsaleder idag med detta väder. Jag får dra ner på stan istället med mamma och shoppa lite, kanske behöver lite saker tills lördag då det är fest!! Strumpbyxor behöver jag i alla fall, så det måste jag införskaffa.

Btw, så tycker jag att det börjar blir sjukt drygt när inte Dawes är öppet och man inte kan dansa. Längtar tills höstterminen börjar, då jag ska dansa extremt mycket plus att jag ska vara assistent åt Andrea så det blir säkert skit bra. Bara det kan börja nån gång!!


Bild ifrån Vårshowen 2010.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!