Emma!

Idag har jag och Emma varit på stan där hon köpte en väska, sen köpte vi lite godis och åkte hem till Emma. Där kikade vi på The last song med Miley Cyrus, den var skit bra grät lite smått där ett tag. Men det var en sjukt bra film, lite töntig ibland med annars så! Efter det så spelade vi sällskapspel, som är sjukt underskattat. Vi spelade A-Ö, Sjukt roligt även fast Emma vann.

 
Klockan var skit läskig, varje gång tiden
var slut då hoppade den till och vände
på dig. Jag hoppade till varje gång.
 ^^,
 
Alfons, emmas hund!

Nu sitter jag här och väntar på att mamma och Tony ska komma hem och laga mat, lyssar också på min älskade Oskar. <3
Ikväll ska nog jag och Emma cykla iväg till Elin och mysa lite med henne.
Juste!! Igår läste jag ut sista boken i Twilight sagan, den var så sjukt bra!! LÄS DEN!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!