Äppelpaj

Idag efter middagen bakade jag min specialare (äppelpaj), den vart lika god som vanligt. Efter pajen så tänkte jag att jag skulle prova våran nya symaskin, har några saker som skulle sys. Det gick väl som det gick, jag måste nog läsa på lite om vilka stygn man ska ha till vilka tyger. Jag och jonna ska väl sy våra egna kläder, tror jag i alla fall. Så jag får nog träna upp mig lite tills dess.


Sist jag bakade paj.

Idag har kameran varit utan batteri så det har inte blivit några roliga kort, förutom på skorna!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!