Dans

Idag har vi alltså dansat hela dagen uppe i dom nya lokalerna, det har varit sjukt roligt men också sjukt jobbigt. Det är ju tur att alla dansarna på skolan har så bra kondis och att vi är så bra på att peppa varandra. Jag hoppas att några har börjat tänkt på att börja på Vittra idag i alla fall. Skolan har ju inte det bästa ryktet men nästan allt som sägs är inte sant, visst att det är sjukt konstiga människor som går här men det är ju bara roligt att kolla på haha.
Jag tycker i alla fall att Vittra är den bästa skolan jag har gått på.

Nu sitter jag och Irma nere på skolan och jag ska försöka göra klart idrotten, så vi hörs ikväll när jag kommer hem ifrån dansen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!