Inge mera matte

Nu har jag inge mera matte i hela mitt liv, typ. Jag har nyss gjort np i matte b och jag satt nästan hela tiden och kämpade på. haha, utan dom bästa lärarna där hade jag nog inte klarat det så bra som jag gjorde nu. Det blir nog ett G om jag har räknat poängen rätt..

Nu har jag nyss käkat, jag ska plugga lite historia nu och sen ska jag iväg och pröva lite kläder till Revyn, roligt roligt. Jag ser dock inte framemot en plugg helg, men det måste bli så om jag ska hinna klart med allt innan jul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!