Skola....

Skolan tar verkligen alla krafter man har i kroppen, jag har varit så trött dom här två dagarna (kan bero på att jag kör med LCHF också). Idag hade vi i alla fall världens skönaste danslektion jag, Emma, Caz och Josefin satt idag av olika anledningar och dom som dansade skulle inprovisera och vi fick inte kolla. Så eftersom vi var tvingade att sitta (LÄS ligga) och blunda slutade det med att vi fyra hade ett sovtåg i en timma eller två mysigt värre!

Nu ska jag ner på Dawes och försöka dansa lite, jag får väl ta det lugnt!
Ett STORT grattis till min kompis Cazandra också som tog sitt körkort igår! :D


Jag och Caz förra våren.

Kommentarer
Postat av: cazandra

Haha sötpluppa, tack tack :D

2011-05-04 @ 08:19:44
URL: http://ytaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!