Baksmällan

Filmen var sjukt bra, man skrattade nästan hela tiden!! Helt klart en film värd att se.

Nu ska jag kika på Scrubs och sen ska jag sova.
Jag måste bara säga att jag (och säker alla andra) har världens skönaste vecka framför mig. Imorgon börjar jag kl10 och jag ska bara kolla på personalshowen och sen kolla på fotbollen mellan lärarna och 3orna sen är det slut på den dagen sen på tisdag har jag först dans och sen historia. Sen är ju vi ledig tills nästa tisdag, dock måste jag ju vara hemma och plugga dom dagarna men det är ju ändå nice!!! :D

Helt sjukt att det snart är sommarlov!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!