Nya saker och nytt hår

Idag efter kebaben som var skollunchen idag så gick jag och klippte mig. Jag klippte av mig ungefär en decimeter hår och klippte upp lite mer så att lockarna ska komma fram mer. Jag blev väl nöjd, jag brukar alltid vara jätteonöjd första dagen men sen blir det bara bättre och bättre, så jag får väl vänta och se.

Efter jag klippt mig så gick jag till stan och träffade mamma, vi passade på att köpa lite saker till mig.


Örhängen från Ur&Penn


Byxor från H&M som matchar tröjan jag också köpte där, kommer i ihåg?



Bilder på håret kommer senare. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!