Grilla på isen

Idag hade Vittra friluftsdag och jag, Emilia, Quenny och några fler bestämde oss för att sitta och grilla på isen, vilket var mycket kallt men det var sjukt mysigt och trevligt. Efter det så drog några hem till Emilia och Quenny och satt och dega. Sen nu har jag nyss käkat och nu sitter jag och funderar på ifall jag ska vara med på dansen ikväll eller sitta och kolla på och vila min vad som gör så sjukt ont....

Blir nog sittade eftersom jag måste vila mig till imorgon då vi ska visa upp våran solodans som jag inte är klar med........ ÅHHHHHHHH, vad jag verkligen inte orkar mer skola!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!