En bra dag

Idag har det varit en riktigt bra dag, den började med att Elin satt vid frukostbordet när vi kom till skolan vilket gjorde mig exremt glad eftersom jag inte har träffat henne på två veckor. Då det först har varit lov och sen har hon varit sjuk i en vecka, men nu tillslut har jag fått träffat henne.

Vi slutade efter lunch idag så jag, Elin och Irma tog en tur till Willys och dom stohandlade, jag var bara med och bar kassar. Sen gick vi hem till Elin och här har vi suttit och myst hela eftermiddagen, trevligt värre.

Nu kommer snart mamma och Tony och hämtar mig så ska vi åka hem och äta middag och senare ikväll blir det commercial och contemporary ska bli skoj.


Söt Elin i sommras. ♥

Kommentarer
Postat av: elin

SOM JAG SAKNAT DIG! kung dag :D <3

2011-03-21 @ 22:18:54
URL: http://bloggparken.se/elinerikssonn/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!