Myskväll igår

Igår hade jag en sjukt bra kväll med alla bra männsikor! Vi var vid tennishallen och spelade kubb, fotboll och gömde oss för myggen. Det var exremt mycket mygg där uppe det var typ 20 stycken på mig hela tiden, så vi drog hem till Irma när vi inte orkade mer. Usch, det känndes inge roligt att säga hejdå till alla igår, eftersom jag inte ska på avslutningen idag (måste plugga) så kommer jag ju inte träffa dom flesta fören typ P&L och andra ännu längre fram. Jag som saknar alla efter en helg.. Hur ska detta gå..








Kommentarer
Postat av: Josefin

fan lovisa. vi måste vara med varandra i sommar, HUR MYCKET SOM HELST! den här sommaren ska ju bli ännu bättre och ännu mysigare än förra :) nu åker jag hem på söndag för att jobba i 3 veckor men jag kommer nog in på helgerna, då måste vi hänga! tycker så mycket om dig <3

2011-06-10 @ 13:24:54
Postat av: Lovisa

Josefin, du är så söt! klart vi ska hänga lika mycket som förra sommaren, fast ännu mer!! :D bara att ringa när du vill hänga så kommer jag på en gång. ;) tycker om dig ännu mer! <3

2011-06-10 @ 13:34:18
Postat av: elin

ja usch vad jobbigt det var att säga hejdå, jag grät typ på vägen hem också. hahaha, känslig-tjej93. men vi måste se till att ses mycket ändå, klarar mig inte utan er ju <3

2011-06-10 @ 14:18:37
URL: http://bloggparken.se/elinerikssonn/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!