Bloggar för Josefins skull!

Nu bloggar jag bara för Josefin för det är bara hon som gillar att läsa det jag skriver, haha!

Nu sitter jag här och har ätit glass till frukost för att jag är så lat att jag inte orkar göra någonting själv, men jag är så sjukt glad nu. För det första är det sol ute så jag tror jag ska ha på mig mina snygga slitna jeans från Rom och för det andra är det bara två dagar jobb kvar tills jag och Emma ska iväg på P&L. Så nu jävlar måste jag packa när jag kommer hem, vi hörs då!

Jag saknar dig Josefin! ♥


Kommentarer
Postat av: mamman

Jag tycker oxå om när du bloggar :o)

2011-06-28 @ 08:54:29
Postat av: Josefin

Haha men du är ju för söt du Lovisa! :D saknar dig med stumpan <3 och när du läser det här har du kommit hem från p&l, så jag hoppas verkligen att du får det toppen ! YIHAA

2011-06-28 @ 21:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!