Peace and Love

Peace var några av dom bästa dagarna i mitt liv, vi träffade världens skönaste killar som vi hängde med hela tiden. Det var Kevin, Bryan, Thieme, Emil, Simon och Fredrik. Sen träffade ju vi självklart flera andra också som var sköna, men ingen slog grabbarna. :) Vi kollade på grymma konserter, festade med grymt folk, solade och badade och skrattade hela tiden!

Jag skulle lätt ha kunnat stannat kvar en vecka till, men vi får väl bara ta och peppa tills nästa år och hoppas att det blir minst lika grymt.

Jag orkar inte lägga ut alla bilder här så ni får helt enkelt gå in på min facebook och kolla där. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!