Mallans party!

Vi hade så sjukt roligt igår i Järpen och det roligaste var nog att träffa alla klasskompisarna som jag inte har sett på nästan hela sommaren.
Bilder kommer imorgon.

Nu har jag precis målat mina naglar och jag ska snart lägga mig i sängen och läsa lite. Jag har börjat läst alla Harry Potter böckerna, jag har ju bara läst sista.

imorgon ska jag jobba på Tonys jobb, jag ska svara i telefonen när inte han kan och hålla på med massa papper eller nått sånt. Är inte så säker på vad jag få göra men det blir säkert roligare än att bära plank som jag brukar få göra där.

Nu blir det Harry Potter, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!