Emma pemma

Ikväll kollade jag och Emma på film, det blev bruce the almighty mycket bra film. Sen åt vi lite vattenmelon och spelade GH, en mycket trevlig kväll med en mycket trevlig tjej.

Nu sitter jag och kollar på Glee som jag har fastnat för helt, sitter och kollar på dansfilmer också och jag längtar så sjukt mycket tills terminen på Dawes går igång igen. Jag är så sjukt nervös över den här terminen, varför kan ni få veta en annan gång.


Världens bästa Emma och jag på P&L!

Sov gott! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!