Dans dans dans

Jag kom nyss på att Dawes terminen snart börjar och jag ska ju hålla i två disco kurser så jag tänkte att det vore kanske bra att börja med danserna. Så det är det jag har gjort den senaste timman, jag har hittat låt till en av grupperna och kanske till den andra också vi får se hur jag gör.

Jag har ju så sjukt dålig kondis så jag måste nog vila mig lite nu. Jag ska ju ha "att vara danslärare" som projektarbete så jag kanske ska starta min hemliga blogg som kommer att bli som en logg så jag kan hålla reda på vad jag har gjort. Den kommer dock bara vara för mig själv, så jag får sätta ett lösen på den eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!