Fredag!

Gud vad skönt det känns med fredag, även fast jag ska upp vid 5 imorgon... Klockan sex imorgon alltså åker vi iväg och tävlar, mer om det när jag kommer hem imorgon..

Idag hade vi svenska, sen god lunch. Sen gick jag och Emma och solade, och på väg upp när vi skulle sola så är det en kvinna som springer fram till oss och säger hej, vi ska ställa några frågor. Jag och Emma höll typ på att dö, jag hatar när folk kommer från typ tidningen och ska fråga en massa, nu var det ÖP-tv också så det gjorde ju inte saken bätte. Så om ni kikar på ÖP-tv lär ni se två fjortistjejer som står och fnissar åt frågor.. KUL?!

Kläderna får ni se när jag kommer hem ifrån tävling och tagit massor av snygga kort på dom. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!