Blondin Bella!

Igår var jag alltså på föreläsning med Blondin Bella, och hon sa jätteintressanta saker. Det var bara en sak som jag störde på mig så sjukt mycket...

Nästan det värsta jag vet är när folk springer omkring i för höga klackar så att dom inte kan gå i dom. Jag klarar inte av sånt!! Ska man ha mördarklackar så måste man kunna gå i dom. Det kunde inte Bella, så det gjorde mig lite förbannad. Annars var hon as snygg och bra!




Det blev skitbilder eftersom jag inte har den bästa kameran. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!